به گزارش ایرنا، محمد رحیم بهره‌مند روز سه شنبه در جریان بازدید از نمایشگاه عرضه محصولات مختلف در محل نمایشگاه بهاره بوشهر افزود: کارشناسان استاندارد در بازدید از نمایشگاه، کالاهای مشمول استاندارد اجباری را از لحاظ دارا بودن علامت استاندارد، کد 10 رقمی درج شده زیر علامت استاندارد و تاریخ تولید و انقضای معتبر بررسی کردند.
وی بیان کرد: در این بازرسی مقادیری سرکه سیب، خرمای شهابی، روغن کنجد، روغن زیتون، بیسکویت، زیتون شور و نمک بسته‌بندی شده فاقد علامت استاندارد مشاهده و از غرفه‌ها جمع‌آوری شد.
بهره مند افزود: یکی از رسالت های مهم کارکنان اداره کل استاندارد نظارت بر کالاهای مصرفی عرضه شده در بازار است که در این ارتباط تیم‌های بازرسی فعالانه برای حفظ حقوق مردم تلاش می‌کنند.
وی ادامه داد: مصرف کالاهای استاندارد علاوه بر تضمین سلامتی زمینه رشد و بالندگی جامعه را فراهم می‌کند از این رو باید نسبت به جمع آوری کالاهای غیر استاندارد در بازار اهتمام جدی داشته باشیم.
مدیرکل استاندارد بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با عرضه کنندگان کالاهای بی کیفیت و فاقد استاندارد گفت: تیم‌های استاندارد با همکاری اتاق اصناف همواره بر کالاهای مصرفی مردم نظارت دارند.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.