به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری پنجشنبه شب در نشست با فعالان اقتصادی استان بوشهر افزود: با توجه به مشکلات بودجه ای کشور و سررسید اسناد خزانه در سال 1397 همکاری برای پویایی و رونق واحدهای تولیدی تبدیل به یک ضرورت شده است.
وی بیان کرد: بیشتر مشکلات فعالان تولیدی و بویژه استان بوشهر در ارتباط با حوزه بانکی است که در این ارتباط انتظار تعامل سازنده و موثرتری داریم.
خدری ادامه داد: از دیگر راهکارهای حمایت از تولید کنندگان استان بوشهر ترغیب صنایع نفت و گاز مستقر در استان نسبت به استقبال بیشتر از تولیدات درون استانی است.
وی گفت: در ارتباط با استعلام هایی که بخش خصوصی باید از دستگاه های اجرایی دریافت کند نیز نیاز است روند دریافت آن تسریع و تسهیل سازی شود.
خدری در ارتباط با اشتغال بیان کرد: این مقوله اکنون ابر چالشی در سطح کشور و بویژه استان بوشهر است که امیدوار است با تدابیری که مجلس در برنامه ششم توسعه پیش بینی کرده این معضل در استان به حداقل برسد.
وی ادامه داد: در قالب برنامه ششم مقرر شده 50 درصد نیروهای مورد نیاز حوزه صنعت نفت و گاز و پیمانکاران بومی استان باشند که این کمک خوبی برای کاهش میزان بیکاری در استان بوشهر است.
خدری افزود: چنانچه گردش مالی صنایع مستقر در استان بوشهر به بانک های این استان منتقل شود بسیاری از مشکلات حوزه اقتصادی قابل حل است که انتظار است زمینه تحقق این مهم فراهم شود.
وی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری مبنی بر فقرزدایی مطلق اظهار داشت: وضعیت معیشت مردم در شرایط کنونی نگران کننده است و این نگرانی باید با حضور بیش از پیش مسئولان در بین مردم و تلاش برای حل مشکلات معیشتی آنها به حداقل ممکن برسد.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.