به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیر افزود: مردم انقلابی ایران اسلامی در این راهپیمایی برگ زرین دیگری در کارنامه خود ثبت و ضبط کردند.
وی اضافه کرد: مسئولان خواسته اصلی مردم که بیشتر مطالبات اقتصادی است را جدی بگیرند و در راستانی حل آنها گام اساسی بردارند.
امام جمعه دیر گفت: همانطور که مردم با بصیرت و هوشیاری و با تبعیت از مقام معظم رهبری در همه عرصه های انقلاب حضوری فعال دارند، مسئولان هم باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و از مسائل حاشیه ای پرهیز کنند.
وی ضمن قدردانی از کشف شبکه جاسوسی توسط نیروهای وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران اظهارداشت: مساله اصلی در این جریان نباید به فراموشی سپرده شود و هشدار رهبر معظم انقلاب بر مساله نفوذ را جدی بگیرند.
حسینی با اشاره به برگزاری یادواره سرداران و 117 شهید شهرستان دیر در چهارشنبه هفته آینده گفت: تجلیل از شهدا بزرگداشت ارزشها و عزت، استقلال و آزادی کشور است که مدیون خون پاک شهداست.
وی با اشاره به ویژگی های حضرت زهرا (س) اظهارکرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در طول زندگی فدایی حضرت علی(ع) بود و باید خانواده ها سبک زندگی حضرت زهرا(س) را فراموش نکنند.
شهرستان دیر با 60 هزار نفر جمعیت در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد که در شهرهای دیر، آبدان و بردخون نماز جمعه اقامه می شود.
7207/6043**
خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.