محمد نجفی پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: عرضه بلیت بصورت رایگان است و اینترنتی شدن آنها تنها با هداف افزایش امنیت مسابقات است.
وی با اشاره به عرضه بلیت بازی ها در وبگاه http://footballbelit.ir بیان کرد: اکنون این سامانه فقط بلیت مشاهده بازی های روز نخست را عرضه می کند و برای 2 روز دیگر بازی ها نیز پیش از آغاز مسابقات بصورت اینترنتی انجام می شود.
نجفی ادامه داد: اکنون ورزشگاه ساحلی بوشهر در حال تجهیز و مهیا شدن است تا میزبانی این دور از بازی ها به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.
وی یادآور شد: دومین دوره مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ بوشهر با حضور تیم های ملی ایران، اسپانیا، اوکراین و آذربایجان از 7 تا 9 بهمن ماه جاری برگزار می شود.
نجفی ادامه داد: استان بوشهر و باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی در زمین فوتبال ساحلی دهکده گردشگری این بازی ها را میزبانی می کنند.
وی یادآورشد: در روز شنبه هفتم بهمن اسپانیا و اوکراین ساعت 16 و ایران و آذربایجان ساعت 17:30 با یکدیگر دیدار می کنند.
نجفی گفت: در بازی های روز دوم نیز اسپانیا و آذربایجان ساعت 16:00 و ایران و اوکراین ساعت 17:30 به مصاف هم می روند.
وی افزود: در روز دوشنبه نهم بهمن به عنوان روز پایانی بازی ها نیز اوکراین و آذربایجان ساعت 16:00 و ایران و اسپانیا ساعت 17:30 رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.
نخستین دوره بازی های بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ بوشهر سال گذشته با حضور تیم های ایران، ایتالیا، اوکراین و لهستان برگزار شد که با قهرمانی تیم ملی ایران همراه شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.