به گزارش ایرنا، عبدالله نادری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی افزود:
رعایت حقوق شهروندی یک موضوع اساسی و مطالبه جدی مردم از مدیران و کارکنان دولتی است که مورد تاکید و وعده رئیس جمهور به مردم نیز است.
وی یادآورشد:طرح تکریم ارباب رجوع تنها برخورد مناسب واخلاق خوب با مراجعه کنندگان به دستگاههای اجرایی نیست بلکه باید نسبت به انجام کار مردم اهتمام ویژه ای داشته باشیم و از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مردم نباید کوتاهی یا دریغ کنیم.
نادری ادامه داد: جاهایی که امکانات یا بودجه و یا اختیارات قانونی اجازه نمی دهد کار مردم را انجام دهیم صادقانه باید این مشکلات و کمبودها را با مردم در میان بگذاریم و قطعا آنها نیز قبول می کنند.
فرماندار دشتی گفت: خیلی از گره‌ها و مشکلات مردم قابل حل است و هنر مدیر خوب آن است که در شرایط سخت بتواند مدیری موفق باشد.
وی اضافه کرد:مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان با تعامل با رسانه ها زمینه انعکاس خدمات نظام و دولت را فراهم کنند.
نادری اظهارداشت:مسئولان نباید از انتقاد و بیان مشکلات توسط مردم و رسانه ها واهمه داشته باشند و باید در برنامه‌های مختلف از ظرفیت خبرنگاران بیشتر استفاده کنند.
نادری به مشکل آمار بالای بیکاری جوانان درشهرستان دشتی اشاره کرد وافزود: باید از همه ظرفیت های موجود شهرستان و تسهیلاتی که دولت برای اشتغال زایی فراهم کرده استفاده کنیم تا مشکل اشتغال زایی جوانان برطرف شود.
وی تصریح کرد: بخش کشاورزی از محورهای مهم توسعه شهرستان دشتی است که باید از همه ظرفیت‌های شهرستان به ویژه درزمینه توسعه گلخانه ها و توسعه شبکه های آبیاری تحت فشار و احداث جاده های بین مزارع استفاده شود.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6045**خبرنگار: علی اشکو ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.