به گزارش ایرنا، امام جمعه خورموج مرکز شهرستان دشتی در این آیین گفت: حضرت زینب(س) اسوه و الگوی صبر و استقامت برای همه زنان مسلمان و بویژه پرستاران است.
حجت الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: پرستاران ما در زمان پیروزی انقلاب و دفاع مقدس بیشترین و بهترین خدمات را به مجروحان و جانبازان داشته اند و تعهد و استقامت خود را به همه جهانیان نشان دادند.
امام جمعه خورموج از اقدامات انجام شده در زمینه توسعه، تجهیز و تامین امکانات لازم برای بیمارستان زینبیه خورموج در چند سال اخیر تقدیر کرد و افزود: بیمارستان زینبیه خورموج نه تنها به شهروندان دشتی بلکه به شهرستان های همجوار نیز خدمت رسانی می کند.
مصلح اضافه کرد: بیمارستان زینبیه خورموج امروز از نظر ارائه خدمات به مردم و ارتقای هتلینگ بسیار خوب شده و رضایت مندی مردم را در پی داشته است.
مصلح با تجلیل از خدمات پرستاران شهرستان دشتی افزود: وظیفه یک پرستار فقط مراقبت و نگهداری از بیمار نیست اخلاق عمومی و اجتماعی یکی از معیارهای اصلی برای شغل پرستاری است.
در این آیین امام جمعه خورموج به همراه فرماندار و شماری از مسئولان شهرستان دشتی از پرستاران بیمارستان زینبیه خورموج تجلیل و با اهدای شاخه گل از بیماران بستری در بخش های مختلف این بیمارستان عیادت کردند.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.