به گزارش ایرنا، صادق زنده بودی روز شنبه در نشست بررسی وضعیت برق شهر برازجان شهرستان دشتستان افزود: این طرح ها شامل نصب پست توزیع هوایی، اصلاح شبکه فرسوده از طریق تعویض سیم مسی به کابل خود نگهدار است که به منظور 'کاهش تلفات شبکه برق شهر برازجان' پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: هم اکنون با توجه به فرسودگی و طولانی بودن شعاع تغذیه فیدرهای فشار ضعیف و در نتیجه وجود ضعف ولتاژهای شدید در این مناطق از شهر برازجان، لزوم اجرای این طرح‏ها بیش از پیش ضرورت پیدا کرده است.
زنده بودی ادامه داد: با توجه به نتایج ارائه شده در مطالعات صورت گرفته با اجرا طرح های پیش بینی شده کاهش تلفات سالانه به میزان چهار هزار و 629 مگاوات ساعت خواهد بود.
مجری طرح کاهش تلفات شرکت توانیر در شهرستان دشتستان گفت: اقدامات و مطالعات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر که برای کاهش تلفات برق مثبت ارزیابی شده و انتظار می رود با تلاش و جدیت بیشتر اهداف کاهش تلفات در برازجان نیز تحقق پیدا کند.
سیدرضا میرزا زاده حسینی افزود: با احتساب هزینه تمام شده هر کیلووات ساعت برق و با در نظر گرفتن اثرات کاهش آلایندگی‏های زیست محیطی، صرفه‏جویی در مصرف سوخت و بی نیازی به سرمایه‏گذاری‏های جدید، متوسط مدت زمان بازگشت سرمایه طرح‏ها کمتر از 2 سال خواهد بود.
وی بیان کرد: اجرای این طرح‏ها منجر به بهبود قابل ملاحظه‏ای در سایر شاخص‏های بهره‏برداری شبکه از قبیل پروفیل ولتاژ، کاهش تلفات غیرفنی مانند برق‏های غیرمجاز، افزایش طول عمر تجهیزات و رضایت‏مندی مشترکین می شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.