به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند چهارشنبه شب در نشست با کارآفرینان، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران شهرستان کنگان افزود: حل مشکلات اقتصادی و اشتغال‌زایی در گرو همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی با بخش خصوصی است.
وی تصریح کرد: برای رونق کسب و کار دستگاههای اجرایی باید راهکارهای لازم برای برطرف کردن مشکلات بخش خصوصی و توسعه سرمایه‌گذاری را فراهم کنند.
گراوند با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان کنگان در عرصه های صنعت، تولید، تجارت، کشاورزی و معدن گفت: فعالیت در حوزه صنعت، تجارت و کشاورزی در این شهرستان با فعالیت روزمره مردم گره خورده است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه مسئولان باید گره گشای مشکلات مردم باشند افزود: شهرک صنعتی کنگان ظرفیت مطلوبی برای توسعه سرمایه‌گذاری دارد که باید زیرساخت‌های آن در زمینه گاز، ارتباطات و سایر بخش‌ها فراهم شود.
وی گفت: طرح‌های کارآفرینی یکی از مهم‌ترین راهکارهای اشتغال‌ زایی و سرمایه‌گذاری است که حمایت از این افراد در اولویت برنامه استان بوشهر قرار دارد.
استاندار بوشهر گفت: پرداخت ماهانه اعتبارات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی هر منطقه کمک بزرگی برای حل مشکلات مناطق مختلف شهری و روستایی است.
گراوند بر توجه به برنامه‌های آموزشی در حوزه اعتبارات ارزش افزوده و مالیات برای صنفهای مختلف استان بوشهر تاکید کرد.
7212/6047**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشاردهنده:موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.