به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری گناوه روز چهارشنبه به نقل از سیدعلی پاک نژاد در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و تکریم و معارفه رئیس تعزیرات حکومتی این شهرستان افزود: اتاق مدیران روی مردم باز باشد و با رعایت ویژگی مردمداری و اخلاق حسنه قانون را اجرا کنند.
وی اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی درسهولت خدمت رسانی به نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات لازم اهتمام ورزد.
پاک نژاد گفت: اعمال قانون مبارزه با قاچاق توسط دستگاه های ذی ربط ضروری است اما تعامل مردمی هم باید لحاظ شود.
وی افزود: خانواده هایی که از دیگر شهرها و استانهای کشور برای خرید جهیزیه و لوازم ضروری زندگی به گناوه عزیمت می کنند در مسیر برگشت به شهر خود با مشکل روبرو می شوند که باید در چنین مواقعی تعامل لازم با هموطنان صورت گیرد و به آنان سخت گیری نشود.
فرماندار گناوه با بیان اینکه در زمینه اموال تملیکی با مشکل روبرو هستیم و انبارهای موجود گنجایش لازم را ندارند بیان کرد: برخی اجناس قاچاق قابلیت فروش ندارند و تنها حجمی از انبارها را اشغال کردند که باید تلاش شود تا روند تخلیه انبار کالای قاچاق تسهیل شود.
وی با تقدیر از رئیس سابق اداره تعزیرات حکومتی شهرستان از رئیس جدید خواست با عملکرد خوب و افزایش تعامل با فرمانداری و مجموعه شهرستان، کمیسیون تعزیرات را فعال کند.
دراین نشست که باحضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر برگزارشد، آریانفر به عنوان رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی گناوه معرفی و از خدمات علی گشتاسبی نیا رئیس سابق تقدیر شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.