به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی دیر افزود: استحکام و تقویت کانون خانواده در گرو حضور مردم بویژه جوانان و نوجوانان در مساجد است.
وی در ارتباط با هفته بصیرت بیان کرد: بصیرت قطب نمای راه و مشعل فروزان راه حق است و باید با تقویت بصیرت گفرتار مکر فریب کاران نشویم.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر گفت: شورای فرهنگ عمومی مهم ترین شورا در شهرستان است که باید به مصوبات آن توجه بیشتری شود.
مسعود تنگستانی افزود: باید در امور فرهنگی روی کارهای پایه ای تلاش شود و کوتاهی عمدی و سهوی در مقوله امور فرهنگی متوجه جامعه می شود.
وی گفت: در زمان حاضر جامعه در معرض آسیب های اجتماعی قرار گرفته که راهکار اساسی برای مقابله با این آسیب های اجتماعی توجه به نوجوانان و جوانان در کانون های مساجد است.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر اظهارداشت: کانون های فرهنگی مساجد باید با ارائه طرح های فرهنگی و اجتماعی زمینه تقویت استعدادهای فرهنگی نوجوانان را فراهم کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر گفت: 35 کانون فرهنگی در مساجد در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با استقبال خوب جوانان فعالیت دارند که این کانون ها سالانه سه هزار برنامه اجرا می کنند.
غلامرضا ناطقی پور با اشاره به رتبه برتر کانون های فرهنگی مساجد شهرستان دیر در استان و کشور افزود: کانون های فرهنگی بازوی توانمند اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد هستند که کانون های مساجد شهرستان دیر توانسته نسبت به دیگر شهرستان های استان قوی تر عمل کند.
وی ضمن تاکید بر نظارت بر کانون های مساجد گفت: شورای نظارت ضمانت اجرای برنامه ها و فعالیت های کانون ها را تامین می کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر افزود: بهترین مکان که کودکان و نوجوانان می توانند تعلق خاطر داشته باشند مساجد است که برای تقویت آنها نیاز به برنامه ریزی بیشتری است.
7207**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.