به گزارش ایرنا، اسماعیل موسوی روز شنبه در شورای اداری شهرستان دیر با موضوع تکریم و معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی این شهرستان افزود: دغدغه مردم با ساماندهی ته لنجی برطرف خواهد شد.
وی گفت: استاندار بوشهر بصورت ویژه موضوع ته لنجی و معیشت ملوانان را دنبال می کند تا بتوانیم با هم اندیشی به راهکار مناسبی برسیم و دغدغه مردم برای همیشه برطرف شود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر اظهارداشت: هدف از تغییرات مدیران بهره گیری از نیروهای توانمند هر منطقه که حاصل آن تلاش برای عمران و آبادانی آن منطقه است.
وی افزود: با هم افزایی و هم راستایی دنبال رفع مشکلات مردم باشیم چرا که کار و خدمت برای مردم شیرین است .
فرماندار دیر نیز گفت: وظیفه همه ما خدمت بی منت و خالصانه به مردم است و کوتاهی دراین زمینه ازهیچ مسئولی پذیرفته نیست.
حمزه اعتماد با اشاره به هفته پژوهش گفت: پژوهش و تحقیق یکی از عوامل موثر در پیشرفت جوامع بشری است که همواره باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
وی افزود: پژوهش موتور محرک فعالیت های علمی و صنعتی است و بی شک رسیدن به توسعه همه جانبه بدون بهره گیری مناسب از یافته های پژوهشی ممکن نخواهد بود.
اعتماد در ارتباط با وحدت حوزه و دانشگاه یادآورشد: شهید مفتح نماد وحدت بین حوزه و دانشگاه در جامعه اسلامی است.
وی اضافه کرد: به منظور شکوفایی فرهنگ اسلامی و تحقق مبانی علمی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران باید ارتباط و همکاری میان حوزه و دانشگاه تنگاتنگ تر باشد.
امام جمعه دیر نیزگفت: عناوین و پست ها در صورتی دارای ارزش است که در جهت خدمت به مردم از آن استفاده شود.
حجت الاسلام سید علی حسینی در رابطه با حقوق شهروندی افزود: حقوق شهروندی باید پشتوانه اعتقادی داشته باشد تا جامه عمل به خود بپوشد و خوشرویی و خوشگویی دو ویژگی مطلوب و نیاز مدیران است که هیچ وقت نیاز به اعتبار دولتی ندارد.
وی در رابطه با ته لنجی(کالای همراه ملوان) گفت: برای توجه به معیشت مردم مرزنشین و ساحلی باید راهکار اساسی از طرف مسئولان اعمال شود تا مردم شغل خود را از دست ندهند.
امام جمعه دیر در رابطه با طولانی شدن انتخاب و معرفی بخشدار بردخون گفت: انتخاب بخشدار بردخون طولانی شده است و خواسته مردم این است که بخشدار معرفی شود.
رییس دادگستری دیر نیزگفت: حقوق شهروندی باید مورد توجه همه مدیران دستگاههای اجرایی قرار گیرد.
عیسی نوشاد افزود: تاکنون در این شهرستان هیچ مورد خاصی در رابطه با نغض حقوق شهروندی به دادگستری گزارش نشده است.
وی گفت: احترام ارباب رجوع و تکریم مردم باید همیشه مورد توجه مسئولان بویژه دستگاههای پرتردد باشد زیرا باز کردن گره کار مشکل دار آنان در دست مدیران است.
رییس دادگستری دیر افزود: امکانات و آمادگی هلال احمر این شهرستان در زمان بحران ناکافی است و باید امکانات بیشتر برای فعالیت داشته باشد.
در این مراسم مسعود تنگستانی به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمدار دیر معرفی و از خدمات نامدار درویشی قدردانی شد و صفدر صالح کار هم به عنوان بخشدار مرکزی دیر معرفی شد.
دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد که این شهرستان دارای سه بخش مرکزی، آبدان و بردخون و پنج شهر و 70 روستاست.
7207/ 6045** خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.