به گزارش ایرنا، محمدرحیم بهره مند روز دوشنبه در نشست با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر افزود: با وجود اینکه استاندارد خواهان بسته شدن واحدهای تولیدی و یا صنفی نیست در برخی از موارد مشاهده شده تا برخورد قهری با متخلفان صورت نگیرد، اقدامی برای استانداردسازی انجام نمی شود.
وی با اشاره به طرح پلمب جایگاه های س ان جی غیراستاندارد در استان بوشهر ادامه داد: در پنج سال اخیر نشست های متعددی در زمینه ارشاد و راهنمایی کردن مالکان این جایگاه ها برگزار شد اما تاثیرگذار نبود.
بهره مند گفت: اما با اجرای طرح ضربتی مهرو موم جایگاه های غیراستاندارد، استاندارد شدن این جایگاه ها در کمتر از یک ماه محقق شد.
وی اظهارکرد: در این ارتباط اجرای طرح های مشترک ادارات استاندارد و تعزیرات حکومتی می تواند تاثیر زیادی در ساماندهی مراکز تولید و یا عرضه محصولات غیراستاندارد داشته باشد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر نیز با اشاره به مقوله استاندارد و اهمیت آن در زندگی عموم مردم گفت: نشان استاندارد، نشان امنیت است و این امر می تواند تاثیر زیادی در ایجاد حس امنیت در جامعه داشته باشد.
زهرا افضلی نیا افزود: چشم پوشی کردن از استاندارد، پشت کردن به اعتماد مردم و جامعه است و به همین دلیل یکی از عوامل ایجاد احساس امنیت و اعتماد در جامعه، توجه به استاندارد است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.