به گزارش ایرنا، دریادار علی فدوی روز شنبه در آئین گرامیداشت روز 13 آبان در جمع دانش آموزان و مدیران دستگاههای اجرایی استان بوشهر افزود: شکست آمریکا درعراق، سوریه، پاکستان و افغانستان به دلیل حضور ایران بوده است.
وی تاکید کرد: شکستهای پی درپی آمریکا در مقابل ایران در صورتیکه مردم و مسئولان با بصیرت به وظایف خود توجه و عمل کنند همچنان ادامه خواهد داشت.
فدوی گفت:جمهوری اسلامی به مرحله ای رسیده است که دشمن به قدرت بازدارندگی آن اعتراف کرده است.
وی یادآورشد: هرچند کشورهایی که به مرحله بازدارندگی می رسند زیاد نیستند ولی رسیدن به این مرحله از آمال و آرزوهای کشورهای مختلف است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمن علاقه ای به انقلاب اسلامی ندارد ولی به دلیل درک توان و نیروی بازدارندگی ایران تاکنون جرات حمله به این کشور را نکرده است.
وی گفت: دعوای جمهوری اسلامی با استکبار برسرمسائل دنیوی نیست بلکه در زمینه حق و باطل است و هیچ گاه این دو در کنار همدیگر قرار نمی گیرند.
فدوی یادآور شد: امروز نبرد با دشمن و استکبار جهانی هزاران کیلومتر دورتر از خاک جمهوری اسلامی در حال انجام است و جوانان ایرانی حماسه ها می آفرینند.
وی اظهارداشت: تا زمانیکه مردم، خواص و مسئولان پای کار باشند به طور یقین استکبار جهانی به هدفهای شوم خود دست نمی یابد.
فدوی افزود: در این شرایط حساس و باتوجه به توطئه ها و شیطنت های مختلف دشمن باید بیش از گذشته حواسمان جمع باشد و بر روال کار شهدا و امام شهدا در جبهه حق گام برداریم.
وی با اشاره به حوادث روز 13 آبان گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی هیچ تفکری در دنیای سیاست وجود نداشت که بتواند در مقابل استکبار ایستادگی کند و برنده شود ولی انقلاب اسلامی این استدلال را برهم زد.
وی اظهارکرد: با وجود توطئه ها و دسیسه های جهان استکبار برعلیه انقلاب اسلامی در فاصله های زمانی مشخص از اول انقلاب تاکنون ولی به لطف خدا و هوشیاری مردم و با رهبری های خردمندانه بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب همواره با شکست روبه رو بوده اند.
فدوی گفت: ماهیت انقلاب اسلامی براساس اسلام و ارزش های اسلامی است و با هدف استعمارگران در تضاد است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به رشادتهای مردم استان بوشهر در طول تاریخ و مبارزه با استعمار انگلیس و آمریکا در خلیج فارس افزود: مردم ایران و به خصوص استان بوشهر همواره به تکلیف خود عمل کرده و در مقابل استکبار ایستاده اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز گفت: فرزندان رئیسعلی دلواری امروز در کنار خلیج فارس جمع شده اند تا پاسخ محکمی به یاوه گوئی های رئیس جمهوری آمریکا بدهند.
نصرالله شفیعی افزود: امروز ملت ایران و به خصوص جوانان نشان دادند که از تهدید اسکتبار جهانی نمی هراسند و همچون جوانان نسل اول و دوم انقلاب در مقابل آنان می ایستند.
وی اظهارداشت: مردم ایران ثابت کرده اند که تهدید و تحریم نه تنها در عزم و اراده مردم ایران تاثیر ندارد بلکه آنان را مصمم تر و بیدارتر می کند.
در این آئین قطعنامه روز 13 آبان خوانده شد.
6047/6043**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.