درنا ماهینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این ارتباط از چهارم مهرماه تمرین های خود را در دریاچه آزادی تهران زیر نظر سرمربی تیم ملی 'سارینا زینالی' از سر گرفتیم.
وی بیان کرد: اکنون بازیکنان به شرایط فنی و آمادگی مطلوب برای حضور مقتدرانه در مسابقات چین رسیده اند.
ماهینی ادامه داد: پس از نتیجه های در خشان تیم ملی دراگون بت بانوان در مسابقات جام جهانی ایتالیا و همچنین مسابقات بین المللی تهران اکنون سعی داریم با کسب قهرمانی مسابقات جهانی چین به سیر صعودی خود تداوم بخشیم.
وی یادآور شد: مسابقات جهانی چین با حضور 17 کشور برگزار می شود که با توجه به حضور تیم های قدر جهان در این مسابقات کار سختی در پیش داریم.
ماهینی ادامه داد: در چند مدت اخیر با برگزاری مداوم چندین تورنمنت بین المللی بازیکنان تیم ملی فشار زیادی متحمل شدند ولی با این وجود هنوز از انگیزه لازم برای حضورقدرتمند در مسابقات برخوردار هستند.
وی گفت: در کنار عزم و اراده راسخ تیم ملی دراگون بت نیازمند حمایت های بیشتر فدراسیون قایقرانی هستیم و بدون شک با حمایت موثر تر فدراسیون روند نتیجه گیری تیم ملی در مسابقات جهانی نیز بهبود می یابد.
درنا ماهینی همراه با تیم ملی دراگوت بت سابقه کسب مدال برنز مسابقات جام جهانی ایتالیا و مدال طلای تورنمنت بین المللی تهران را در کارنامه دارد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.