به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در نشست با اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی استان بوشهر افزود: انجمن های اسلامی از درجه تاثیرگذاری فوق العاده ای برخوردار هستند که همین امر باعث شده جایگاه آنها در کانون توجه باشد.
وی بیان کرد: در این ارتباط تشکیل و احیای انجمن های اسلامی کار بسیار بزرگ و با اهمیتی است که باید تداوم داشته باشد.
صفایی بوشهری ادامه داد: برای دستیابی به اهداف متعالی این تشکل نیازمند بومی سازی روش اجرایی، جذب و آموزش نیروهای انسانی کارآمد و استفاده از نیروهای آموزش دیده برای کارآمد کردن گروه های هدف و سایر اقشار جامعه هستیم.
وی اظهار کرد: جذاب، اصیل و به روز بودن از مشخصه های اصلی موارد مطرح شده در آموزش نیروی انسانی انجمن های اسلامی و در نهایت تاثیرگذاری آن در جامعه است.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی استان به‌عنوان یکی از تشکل های میان تخصصی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کند که می توان از ظرفیت این تشکل برای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه استفاده کرد.
حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا افزود: تاثیرگذاری انجمن های اسلامی بویژه در محلات بر کسی پوشیده نیست و باید از این ظرفیت ارزشمند نهایت بهره برداری را برای ترویج ارزش های اسلامی به عمل آورد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.