به گزارش ایرنا، سعید کشمیری روز سه شنبه در آئین معارفه مدیران جدید حوزه سلامت شهرستان تنگستان افزود: در این ارتباط و برای رفاه حال مردم با تصویب و گرفتن مجوزهای لازم در آینده ای نزدیک این شهرستان میزبان پزشکان متخصص خواهد بود.
وی اضافه کرد: با وجود بار مسئولیت سنگین توسعه درمانی و بهداشتی شهرستان تنگستان، از مدیران جدید این انتظار وجود دارد تا با تلاش بی ‌وقفه خود رضایتمندی مردم را فراهم آورند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ارتباط با طرح توسعه بیمارستان امام حسین (ع) اهرم گفت: توسعه فضای فیزیکی بیمارستان امام حسین (ع) با اضافه شدن چهار هزار متر مربع به فضای این بیمارستان به پایان رسیده و درمرحله نصب تجهیزات قرار دارد.
کشمیری افزود: از همه مسئولان شهرستان درخواست می‌ شود تا در جریان تحولات انجام گرفته در بخش سلامت قرار گیرند و بیش از پیش پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی در توسعه ساختارهای بهداشتی درمانی و ارتقای کیفیت خدمات نظام سلامت در جامعه باشند.
وی با تشکر از حمایت‌های مسئولان شهرستان و بویژه شورای شهر از طرح‌های بهداشتی درمانی تنگستان گفت: ارتباط نزدیک مسئولان با دانشگاه در انعکاس مشکلات مردم و برطرف کردن موانع موجود بسیار موثر است و دانشگاه علوم پزشکی آماده برقراری تعامل بیشتر در این زمینه است.
در این آئین عادل مقدس سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان تنگستان و نصرالله ملکی نیز به عنوان سرپرست جدید بیمارستان امام حسین (ع) معرفی شدند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.