به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالله خسروانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی شناسایی یک باند تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان عسلویه ماموران پلیس با تعقیب 2 دستگاه خودرو سواری و انسداد مسیرهای خروجی شهرستان، یکی از خودروها را متوقف و خودرو دیگر حامل موادمخدر که عرصه را برخود تنگ دید با استفاده تاریکی شب به سمت کوه های اطراف نایبند متواری شد.
وی بیان کرد: راننده خودرو با کمک سایر اعضای باند اقدام به تخلیه موادمخدر کرده و با رها کردن خودرو از محل متواری شدند.
خسروانی ادامه داد: در این ارتباط یک تیم ویژه متشکل از پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت عمومی و یگان امداد به محل تخلیه مواد اعزام و با اقدامات اطلاعاتی یکی از اعضای باند را دستگیر و 13 گرم موادمخدر تریاک از درون جیب شلوار وی کشف کردند.
خسروانی افزود: پس از انجام تحقیقات جامع و اقرار متهم دستگیر شده در مورد مخفی کردن مقداری مواد مخدر با همدستی یک عضو دیگر باند با بازرسی از منزل همدست متهم در روستای هاله از توابع شهرستان عسلویه،2 کیسه تریاک به وزن 19 کیلو و730 گرم کشف شد.
وی بیا کرد: در یک مرحله دیگر با راهنمایی و همکاری متهمان 3 کیسه تریاک به وزن 29 کیلو و 495 گرم که در بیرون از روستا زیر خاک مدفون شده بود کشف و در مجموع مقدار 49 کیلو و 238 گرم تریاک کشف، 3 نفر متهم دستگیر شدند.
طی هفته گذشته نیز در عملیات هایی جداگانه نزدیک به 2 تن موادمخدر از نوع تریاک در عسلویه استان بوشهر کشف شده بود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.