محمدرضا ابراهیم زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: تیم استان بوشهر متشکل از 11 ورزشکار به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این رقابت های بین المللی که بیشتر تیم های مطرح جهان و هفت باشگاه کشور میزبان در آن حضور دارند شرکت و در روز اول صاحب پنج مدال طلا، پنج نقره و سه برنز شد.
وی اظهارکرد: در روز اول این رقابت ها در پرتاب وزنه کلاس تی 12 سجاد نیک پرست اول، سیدعرفان حسینی لیراوی و فالح ناصری پوران دوم و سوم شدند.
ابراهیم زاده گفت: در ماده 100 متر کلاس تی 11 آرش خسروی بعد از دونده کشور آلمان به مقام دوم رسید و در کلاس تی 12 در ماده 100 متر سیدحبیب حسینی لیراوی اول و ورودی رقابت های پارآسیایی جاکارتا را کسب کرد و امیرخسروانی و ناصر حسن پور به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی گفت: در کلاس تی 13 در ماده 100 متر حسین سعیدی به مقام اول رسید و مهرداد بیابانی دوم شد.
ابراهیم زاده ادامه داد: در پرش طول در کلاس های تی 11 ، 12 و 13 امیر خسروانی مقام اول و ورودی پارآسیایی جاکارتا را بدست آورد و آرش خسروی و حسین سعیدی دوم و سوم شدند.
رئیس هیات دوومیدانی نابینایان و کم بینایان استان بوشهر گفت: در بخش بانوان نیز حکیمه گودرزی در پرش طول کلاس تی 12 مقام اول را کسب کرد.
ابراهیم زاده اظهارکرد: نتایج بدست آمده ورزشکاران ایران در روز اول باعث شگفتی تمامی مسئولان و برگزارکنندگان رقابت ها و کشورهای شرکت کننده شد.
وی یادآورشد: در دومین روز این رقابت ها در روز جاری در دو های 200، 400 و 1500 متر و پرتاب دیسک و نیزه در تمامی کلاس های بخش بانوان و مردان برگزار خواهد شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.