به گزارش ایرنا، قدرت الله کشکولی روز پنجشنبه در نشست بررسی تصادفات درون شهری استان بوشهر افزود: پلیس راه و راهور استان با بکارگیری حداکثر امکانات، تجهیزات و همه نیروها و بهره گیری از کارشناسان نهایت تلاش خود را برای به حداقل رساندن تصادفات و تلفات جانی انجام داده است.
وی بیان کرد: در این زمینه آموزش فرهنگ ترافیک اردوهای دانش آموزی، نصب بنر و بیلبوردهای مرتبط با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و تبلیغات محیطی در نقاط مختلف شهری صورت گرفته است.
کشکولی ادامه داد: تعامل با ادارات و نهادهای دولتی مرتبط با سفر و مسافرت از دیگر برنامه های انجام شده توسط پلیس راهور استان بوشهر برای کاهش میزان تصادفات درون شهری است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اینکه طول سفر و خستگی ناشی از رانندگی عامل موثری در تصادفات است از رانندگان انتظار داریم در طول مسیرهای مسافرت در صورت خواب آلودگی و خستگی به ازای هر 2ساعت رانندگی 10 تا 15 دقیقه استراحت داشته باشند.
کشکولی یادآور شد: رعایت قوانین و مقررات رانندگی در بردارنده سفری خوش و ایمن برای رانندگان خودرو و خانواده های آنان است از این رو انتظار داریم در طول سفرهای تابستانه خودمقررات را رعایت کنند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.