به گزارش ایرنا، محمد رحیم بهره مند روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: استاندارد مورد نیاز برای آسانسورها دارای 265 شاخص است که در این ارتباط چنانجه آسانسور بیش از 20 شاخصه را رعایت نکرده باشد پس از اطلاع رسانی و تذکر در صورت رفع نکردن نقص مهروموم می شود.
وی بیان کرد: همه آسانسورهای موجود در بخش‌های عمومی و شخصی که بتازگی نصب و راه اندازی شده اند با توجه به نظارتی که از سه سال گذشته بر شرکت های نصب کننده آسانسور انجام شده دارای استاندارد مورد نیاز هستند.
بهره مند افزود: بیشتر مشکلات در زمینه آسانسورها مربوط به آسانسورهای نصب شده پیش از سال 94 است.
وی گفت: در این ارتباط در صورت همکاری مطلوب ادارات دولتی همه آسانسورهای آنها تا پایان سال جاری استاندارد سازی می شود.
مدیرکل استاندارد استان بوشهر یادآور شد: شماری از مطب‌های پزشکی پس از اخطارهای فراوان اقدام به پیگیری استانداردسازی آسانسورهای خود و دریافت گواهینامه استاندارد کردند و تعدادی نیز در حال گرفتن پروانه استاندارد هستند.
وی در باره آسانسورهای مهر و موم شده اظهارداشت: هنوز چهار مرکزی که آسانسورهای آنها مهر و موم شده بازگشایی نشده اند ولی با این وجود این مراکز اقدامات مناسبی را در این زمینه انجام داده اند.
بهره مند، در ارتباط با وضعیت استانداردهای سی ان جی در استان بوشهر گفت: : از 32 ایستگاه سی ان جی استان 2 ایستگاه تعطیل، 18 ایستگاه دارای مجوز استاندارد و مابقی نیز غیراستاندارد هستند.
وی بیان کرد: از 12 ایستگاه فاقد استاندارد هفت مورد وضعیت آنها بحرانی است و اگر تا یک هفته آتی استانداردسازی موردنیاز را انجام ندهند، مهر و موم می شوند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمدشهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.