به گزارش ایرنا، احمد بهروزیان فر روز چهارشنبه در نشست با روسای هیات های ورزشی استان بوشهر افزود: این افزایش اعتبارات براساس شاخص های مشخص توزیع می شود که یکی از این شاخص ها توجه به ورزش بانوان است.
وی ادامه داد: فعالیت هیات های ورزشی در همه مناطق استان بوشهر حائز اهمیت است و باید جانی تازه در کالبد ورزش جنوبی ترین تا شمالی ترین نقطه استان بوشهر ایجاد شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تاکید براینکه برنامه محوری هیات های ورزشی استان گفت: نیمی از جامعه هدف هیات های ورزشی را بانوان تشکیل می دهند از این رو بی توجهی به ورزش بانوان در استان بوشهر از سوی هیچ هیاتی پذیرفتنی نیست.
بهروزیان فر یادآورشد: یکی از اهداف اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ارتقا در وضعیت ورزش قهرمانی است که این امر بعنوان دیگر محور اصلی برای توزیع اعتبارات هیات های ورزشی این استان مطرح است.
وی افزود: تا پیش از فعالیت دولت یازدهم، 80 طرح ورزشی ناتمام در استان بوشهر با 800 میلیارد ریال وجود داشت که هم اکنون از این شمار 56 طرح به بهره برداری رسیده و 19 طرح دیگر نیز تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآورشد: پارسال از لحاظ مالی با کمبودهای فراوانی مواجه بودیم ولی با این حال استخر بین المللی کوثر پس از 6 سال و استادیوم ورزشی 15 هزار نفری شهید مهدوی پس از 12سال در این استان به بهره برداری رسید.
وی گفت: بطور کلی سال جاری چشم انداز مناسبی فراروی ورزش استان دیده می شود و باید از همه ظرفیت ها برای رونق رشته های مختلف ورزشی تلاش کنیم.
7212/ 6045خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.