به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری درجمع نمازگزاران بوشهری افزود: روز قدس روز فریاد مسلمانان و آزادیخواهان جهان و تلاشی برای انهدام رژیم اشغالگر قدس است.
وی تصریح کرد: جهان امروز دو با فتنه طراحی یک منظومه به سود رژیم صهیونیستی و وجود مزدوران جهان استکبار مانند آل سعود و آل خلیفه در منطقه روبرو است.
صفایی بوشهری یادآورشد: حکومتهای آل سعود و آل خلیفه بعنوان مزدوران جهان استکبار اجرای تمام برنامه های استعمار را برعهده دارند.
وی گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب تنها را مبارزه با جهان استکبار را مبارزه قاطع در تمام عرصه ها می دانند و با مذاکره و کنار هم نشستن راه به جایی نخواهیم برد.
صفایی بوشهری افزود: عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جواب دندان شکنی به عملیاتهای تروریستی اخیر داعش در ایران بود و جوانان ایرانی نشان دادند اگر این عملیات در ایران تکرار شود جواب شدیدتری را خواهند گرفت.
وی هرگونه توسعه و تجدید تحریمها برعلیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد و گفت: تحریم بر علیه کشور فرصتی برای مردم ایران برای رسیدن به خودکفایی و مرجعیت در منطقه است.
صفایی بوشهری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع دانشگاهیان افزود: اساتید با احساس مسئولیت نسبت به نظام و کشور باید نسبت به هویت دینی و ملی خود وفادار و نگاه آنها به خارج از مرزهای نظام نباشد.
صفایی بوشهری با تاکید براینکه اساتید دانشگاه باید عزم و نیت قاطع و انقلابی برای پیشرفت نظام داشته باشند اظهار کرد: اساتید دانشگاه برای بالندگی و حراست از ارزشهای انقلاب باید تلاش کنند.
وی تاکید کرد: ایران اسلامی با برخورداری از فرهیختگان علمی نه تنها برای خود بلکه برای جهانی برنامه ریزی کند.
صفایی بوشهری در خصوص کشته و توقیف صیادان بوشهری از سوی گارد ساحلی عربستان نیز گفت: این اقدام حکومت عربستان را محکوم می کنیم و از مسئولان استان و وزارت خارجه جمهوری اسلامی خواهان پی گیری این حادثه هستیم.
وی یادآورشد: بارها صیادان عربستانی وارد آبهای سرزمینی ایران شده لند که با برخورد انسانی مسئولان جمهوری اسلامی روبرو و به کشورشان هدایت شدند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان ' روز جهانی قدس' نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
6047/6045** خبرنگار: موناعیدان ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.