به گزارش ایرنا، غلامرضا مهرجو روز سه شنه در جمع کودکان و نوجوانان شرکت کننده در کلاس های فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج افزود: گذاران اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان مساله ای مهم است که در گذر زمان هر روز به نوعی مطرح می شود و فکر و ذهن بسیاری از خانواده ها و معلمان و مربیان آگاه و دل سوخته را به خود مشغول می دارد.
وی اضافه کرد: اوقات فراغت فرصت هایی شایسته برای بازیابی انرژی های از دست رفته دانش آموزان و دانشجویان و به دست آوردن نشاط دوباره است تا با فعالیت هنری روحشان را جلا ببخشند.
مهرجو ادامه داد: اوقات فراغت فرصت طلایی است که می توان زمینه مناسبی برای رشد و بالندگی افراد را فراهم آورد به شرط آنکه قدرش را بدانیم و با بی توجهی از کنارش نگذریم.
وی بیان کرد: با همه مشکلات و کمبود اعتباری که وجود داشت، سعی شد در 2 سال گذشته با تخصیص اعتبار به فرهنگسرای خورموج که در این سال ها در توسعه فرهنگی شهرستان موثر است مشکلات هنرمندان این مجموعه را کاهش دهیم.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی نیز با تقدیر از توجه فرماندار دشتی گفت: هنر و هنرمند همواره عوامل جدایی ناپذیر از فرهنگ و اجتماع بوده اند و جوامع توسعه یافته بیشترین سرمایه گذاری ها را در حوزه فرهنگ و هنر دارند.
حمید زارعی افزود: فرهنگسرای خورموج یکی از مراکز مهم فرهنگی شهرستان دشتی است که هنرمندان زیادی که برای شهرستان افتخار آفرین بوده اند، پرورش داده است.
وی اضافه کرد: در فرهنگسرای خورموج کلاس های متعدد هنری در طول سال برگزار و انجمن های موسیقی، خوشنویسی، تجسمی، شعر و داستان، سینمای جوان و نمایش در این مرکز فعالیت می کنند.
شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با 40 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.