به گزارش ایرنا، روابط عمومی نیروی انتظامی استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از
سرهنگ ابراهیم عرب زاده اعلام کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت قطعات و وسایل داخل خودروی خود، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و گشت های نامحسوس پلیس سارق دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به مرکز پلیس منتقل می شود.
عرب زاده گفت: متهم در بازجوئی به عمل آمده به هشت فقره سرقت داخل خودرو و اماکن اعتراف و اعلام کرد 'اموال سرقتی را برای خرید مواد مخدر به ضایعاتی فروخته است'.
براساس این گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان نیز گفت: سه نفر اعضای یک باند سرقت موتورسیکلت در این شهرستان دستگیر شدند.
سرهنگ سید جواد رضوی افزود: ماموران قرارگاه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی دشتستان در راستای مبارزه و برخورد قاطع با انواع سرقت ها و با توجه به وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در شهر برازجان تلاش گسترده ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را آغاز کردند.
وی عنوان کرد: با تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی سه نفر سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای انجام تحقیقات آنها را به پلیس آگاهی منتقل کردند.
رضوی گفت: متهمان که به صورت باندی اقدام به سرقت می کردند، در رویارویی با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی ماموران به ارتکاب چهار فقره سرقت موتورسیکلت شهروندان برازجانی اعتراف کردند.
6047/7212** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشار دهنده:موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.