به گزارش ایرنا، حجت الاسلام موسی پولادی سه شنبه شب در یادواره شهدای شهرستان گناوه در مسجدالنبی(ص) افزود: اگر تمامی وصیت نامه شهدا را مطالعه کنیم پی می بریم که آنان در یک اصل پیرو و تابع بودن از ولی فقیه متحد هستند.
وی اظهارکرد: همه آحاد جامعه باید راه و منش شهدا را که استکبارستیزی و حفاظت از ارزش ها و آرمان های امام راحل و شهداست تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دهیم.
وی با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: همه مذاهب و ادیان در اصل با فرج و ظهور امام زمان (عج) متحد و یکدل هستند تا به برکت ظهور آقا دنیا پر از عدل شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه افزود: البته ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) که بر کل عالم هستی حکومت خواهد کرد، به مقدمات و زمینه سازی نیاز است.
وی گفت: درحالیکه 38 سال از انقلاب گذشته و قرارمان براین بود که مقدمات فرج امام زمان را فراهم کنیم، بیاموزیم در مقابل ولی فقیه تبعیت کنیم و مدافع اسلام باشیم،در مقابل یزیدیان زمان یاری رسان حسین زمان باشیم اما در این چندسال به جاهایی می رسیم که یک صدای دیگری که علیه اهداف و آرمان های انقلاب و امام راحل وشهداست، از کشور بلند می شود.
پولادی اظهارکرد: انقلاب ما انقلاب فرانسه و روسیه نیست بلکه انقلابی را آغاز کردیم که هر روز پای آن شهید می دهیم و بهترین ها پرپر می شوند.
وی افزود: علما و روحانیون باید کسانی را که خیانت به نظام و انقلاب می کنند به مردم معرفی کنند و روحانیتی که دین را از سیاست جدا می دانند باید در مساجدشان را بست و پاسخ خون شهدا را در آن دنیا بدهند.
فرمانده پایگاه مقاومت نبی اکرم مسجدالنبی(ص) هم گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایثارگری ملت در جهان می درخشد.
سرهنگ عابدین عباسی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب برگزاری یادواره شهدا کمتر از شهادت نیست و این برنامه ارزشمند سنگری برای مقابله با توطئه های دشمنان نظام است.
این آیین با همکاری هیات امنا و پایگاه مقاومت نبی اکرم مسجد النبی (ص) گناوه برگزارشد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.