به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست با مسئولان بخش کاکی شهرستان دشتی افزود:امنیت ارزشمند ترین نعمت برای جامعه است که زمینه سرمایه گذاری و توسعه را فراهم می کند.
وی به برگزاری انتخابات حساس 29 اردیبهشت ماه اشاره کرد و اظهارداشت:اخلاق مداری در تبلیغات نامزدها و برنامه های ستاد های انتخاباتی سرلوحه امور قرار گیرد.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر یادآورشد: نامزدهای تائید صلاحیت شده شوراهای اسلامی و هوادارنشان و اعضای ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری از تخریب نامزد رقیب پرهیز کنند تا بستر برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم شود.
گراوند بااشاره به نامگذاری سال 96 بنام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط رهبر انقلاب گفت: برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب همه مسئولان تکلیف دارند.
وی افزود: وظیفه همگانی همه مسئولان اجرای طرحهای تولید و اشتغال در راستای اهتمام عملی به شعار سال است.
این مقام مسئول یادآورشد: بخش کاکی شهرستان دشتی یکی از قطب های مهم کشاورزی و تولید گوجه فرنگی خارج از فصل در استان بوشهر است.
گراوند افزود: بخش کاکی با بیشترین سطح زیر کشت گلخانه ای نقش بسیار مهمی در تولید و اشتغال دارد و باید با برنامه ریزی و تقویت زیر ساخت ها زمینه تولید بیشتر واشتغال پایدار را فراهم کرد.
شهرستان دشتی با 80 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6045**خبرنگار: علی اشکو ** انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.