به گزارش ایرنا، علیرضا حاجیان زاده روز پنجشنبه در بازدید از کانون پرورشی فکری برازجان استان بوشهر افزود: کانون های پرورشی فکری برای پرباری وقات فراغت بچه ها با برنامه های جذاب سعی در رشد خلاقیت و به فعلیت رساندن نبوغ و استعداد درونی بچه ها دارند.
وی یادآور شد: محور برنامه های این کانون ها کتاب و کتابخوانی است که با تشویق و ترغیب بچه ها علاوه بر اینکه آنها را به کتاب علاقمند می کنند مهارت آموزی در حوزه فعالیت های هنری، تئاتر، قصه گویی، نمایش، نقاشی، طراحی و سایر فعالیت های فرهنگی را نیز انجام می دهد.
وی بااشاره به سیاست توجه به مناطق محروم در قالب توسعه مراکز و فعالیت های کانون ها و راه اندازی مراکز سیار بویژه در روستاها گفت: نمایش فیلم بوسیله خودرو در شهرها و مناطق محروم و نمایش فیلم های کودک و نوجوانان با تجهیز 40 سالن در استانها از دیگر فعالیت های کانون پرورشی فکری برای کودکان و نوجوانان است.
حاجیان زاده اضافه کرد: مناسب سازی مراکز با عنوان مراکز فراگیر برای کودکان با نیازهای ویژه نیز از سال گذشته آغاز شده که تاکنون 39 مرکز مناسب سازی شده و اجرای این طرح برای مراکز تازه تاسیس نیز در دستور کار است.
وی همچنین ورود فعالیتهای این کانون در فضای مجازی با راه اندازی یک پرتال با شیوه های جذاب را از دیگر برنامه ها برشمرد.
فرماندار دشتستان نیز گفت: فعالیت های چشمگیر کانون پرورشی فکری در برازجان و موفقیت های کودکان و نوجوانان طی چند سال اخیر جای تقدیر دارد.
ارسلان زارع افزود: باتوجه به اهمیت فعالیت های فرهنگی و پرورشی برای کودکان و نوجوانان در سال گذشته دو میلیارد ریال برای این کانون تخصیص داده شد.
مدیر کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر نیز گفت: 23مرکز دائم و دو مرکز سیار کانون پرورش فکری در این استان فعال است.
زهره عالی نصب افزود: از مجموع 20 هزار کودک و نوجوان عضو این مراکز 10هزار نفر فعال هستند.
رزم پا مدیر کانون پرورش فکری برازجان نیز از عضویت یک هزار و226نفر در مرکز برازجان خبر داد.
7213/ 6045** خبرنگار: سیده حلیمه حسینی ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.