به گزارش ایرنا، احمد عبدالله زاده در جلسه هماهنگی هفته مقام معلم شهرستان دیر افزود: امسال برنامه های متنوعی برای تجلیل از فرهنگیان در هفته معلم در این شهرستان برگزار می شود.
وی گفت: در هفته معلم از 6 معلم نمونه شهرستان شامل سه نفر در مقطع ابتدایی، یک نفر در متوسطه اول و 2 نفر در متوسطه دوم هستند، تجلیل به عمل می‌آید.
رئیس اداره آموزش و پرورش دیر اظهارداشت: تجلیل از جوان‌ترین و با سابقه‌ترین زوج فرهنگی، با سابقه‌ترین معلم مدارس چند پایه روستایی و کم جمعیت و خانواده‌هایی که دو نسل آنان فرهنگی هستند در دستور کار قرار دارد.
وی اضافه کرد: در هفته معلم از فرهنگیانی که در سال 95 اقدام به تألیف کتاب، مقالات علمی و کسب مقام‌هایی در زمینه شعر، هنر و قرآن داشته‌اند نیز تقدیر می‌شود.
عبدالله‌زاده ادامه داد: برگزاری سه شب جنگ شادی در سطح شهرستان دیر، همراه با تقدیر از فرهنگیان در حضور خانواده‌های آنان از دیگر برنامه‌های هفته معلم در این شهرستان است.
وی افزود: دیدار 50 نفر از هنرمندان فرهنگی با امام جمعه و فرماندار دیر، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی و غبار روبی از گلزار شهدا نیز در هفته معلم در شهرستان دیر انجام می‌گیرد.
عبدالله‌زاده با بیان این که کلاس‌های ضمن خدمت با موضوعیت کتاب‌های شهید مطهری برای فرهنگیان برگزار می‌شود، افزود: نشست پرسخ و پاسخ با حضور 80 نفر از نمایندگان مدارس در حضور رئیس و معاونان آموزش و پرورش شهرستان دیر از دیگر مراسم‌هایی است که در هفته معلم اجرا می‌شود.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان دیر گفت: در هفته معلم ، عملیات اجرایی اردوگاه شهید آوینی بندر دیر آغاز می‌شود که با توجه به آغاز عملیات اجرایی با اعتبار اولیه، از فرماندار دیر درخواست می‌شود در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان، بودجه‌ای برای آن اختصاص دهند.
7207/6043** خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.