به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، امیردریادار دوم بابک امینی در جمع نمازگزاران جمعه بوشهری با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران را برشمرد و  اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی اسلامی ایران همواره  از پیروزی انقلاب اسلامی  با حضور در تمام صحنه‌ها برای دفاع از نظام و کشور اقتدار خود را نشان داده است.

وی، شکست حصر آبادان،  حضور در عملیات بستان، فتح‌المبین، بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر را از افتخارات ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح و بسیج دانست و افزود: پیروزی در این عملیات‌ها که دل امام راحل را خشنود کرد از افتخارات ارتش است که به همه آن جوانمردی‌ها و دلاورمردی‌ها درود می‌فرستیم.

 جانشین فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش با بیان اینک ارتش جمهوری اسلامی ایران امتحان موفقی در تاریخ انقلاب اسلامی از خود نشان داده است افزود: ارتش تنها مظهر اقتدار ملی نیست بلکه مظهر نظم و انضباط، مدنیت، سلامت اداری، اقتصادی، فراجناحی بودن، دینی بودن و ملی بودن است.

امیردریادار امینی با اشاره به ماموریت‌های  نیروی دریایی ارتش و برقراری امنیت  در آبهای دور خاطر نشان کرد: دلاوران نیروی دریایی ارتش  با حضور  مقتدر خود در خلیج فارس تا خلیج عدن، دریای عمان تا دریای مدیترانه، آبهای آزاد و اقیانوس‌ها ضمن به اهتزار در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران  و  ایجاد امنیت کشورهای ساحلی، امنیت کشتیرانی را در آبهای مختلف فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران در منطقه مقتدر و توانمند است تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سایه خودباوری، خوداتکایی، نوآوری امروز بزرگترین نیروی مقتدر مسلح در منطقه است.

 جانشین فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه قدرت نیروهای مسلح ایران با هدف صلح و امنیت در منطقه است افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران  همواره در پی دفاع از مظلومان هستند چراکه حمله به مظلومان برای کسی افتخار نمی‌آورد بلکه ننگ دو جهان برای متجاوز است.

امیردریادار امینی تاکید کرد: ارتش استوار، سپاه پایدار و بسیج قهرمان همه در خط ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی آرامش برای مردم ایران اسلامی و منطقه هستند.

وی با بیان اینکه صلح و امنیت مهم‌ترین هدف دلاوران و سرداران نظامی و دفاعی است تاکید کرد: هدف دلاوران، امیران، سرداران نظامی و دفاعی با سرداران دیپلماسی صلح و امنیت و اقتدار مشروع، دفاع از منافع، حقوق ملی، کمک به مظلومان منطقه و عالم است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 615683
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.