به گزارش ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در نشست با مسئولان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان بوشهر افزود: بازنشستگان دارای ظرفیت های ارزشمندی هستندکه باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی استفاده کرد.
وی استفاده از ظرفیت بازنشستگان در توسعه و پیشرفت کشور را ضروری دانست و گفت: باید با پیش بینی تدابیر مختلف از تجربه های چند ساله بازنشستگان برای پویایی و بالندگی جامعه استفاده شود.
صفایی بوشهری با اشاره به اینکه در کشور بخوبی از تجربه بازنشستگان استفاده نمی‌شود گفت: استفاده از توانمندی بازنشستگان در عرصه اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهای مناسب در این زمینه است.
وی همچنین با اشاره به بیکاری فرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح، افزود: مشکل اشتغال فرزندان بازنشستگان باید به صورت جدی برطرف شود.
صفایی بوشهری ادامه داد: به منظور رفاه حال بازنشستگان، فرزندان و خانواده های آنها باید پارک پردیس بازنشستگان نیروهای مسلح در بوشهر ایجاد شود.
وی همچنین خواستار بکارگیری بازنشستگان برای ایجاد تعاونی‌های اشتغال‌ و درآمدافزا برای تحقق اقتصاد مقاومتی شد و ادامه داد: حقوق بازنشستگان پس از فراغت از کار بشدت کاهش می‌یابد که باید راهکاری اساسی برای جبران این کمبود حقوق آنها اندیشیده شود.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.