به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حسین درویشی ظهر امروز در  نشست بررسی روند اجرایی طرح نوروزی در جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح نوروزی با حضور بیش از یک‌هزار و 500 نفر از جوانان هلال احمر اظهار داشت: این افراد در تیم‌های امداد و نجات دریایی، زمینی، جاده‌ای و کوهستان و تیم‌های راهنمای مسافران در طرح نوروزی فعالیت کردند.

وی، خدمت‌رسانی به بیش از 20 هزار  نفر  توسط نیروهای عملیاتی برای خدمت رسانی به هموطنان را مورد اشاره قرار داد و  تصریح کرد: در 20 روز اجرای طرح ملی نوروزی به‌کمک 64 پست و پایگاه ثابت، موقت و سیار 227 عملیات امداد و نجات شامل 44 حادثه جاده‌ایی، 46 مورد دریایی و کوهستان یک مورد و 120 مورد خدمات حضوری اجرا شد.

مدیر عامل  جمعیت هلال‌احمراستان بوشهر با یادآوری اینکه طرح ملی امداد و نجات نوروز، از 25 اسفند تا 15 فروردین به مدت 20 روز اجرا شد افزود: از ویژگی‌های متمایز و بارز آن افزایش سطح آگاهی، ارتقاء نشاط و سلامت هموطنان در سفرهای نوروزی، افزایش توانمندی مسافران در مواجهه با سوانح مختلف با تکیه بر توصیه‌های ایمنی  و ایجاد هماهنگی و برقراری ارتباط مناسب با دستگاه‌های دخیل در ارائه خدمات به مردم و مسافران است.

درویشی، بکارگیری توان کامل امداد هوایی برای پوشش هوایی استان  بوشهر را از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر استان بوشهر در ایام نوروز دانست و افزود: در طرح ملی امداد و نجات نوروز هلال احمر خدمات ویژه‌ای به تجهیزات مدرن و امکانات پیشرفته به جامعه هدف ارائه شد.

وی، با اشاره به نقش وجایگاه پست‌های ایمنی وسلامت نورزی در کاهش حوادث گفت: در مدت اجرای طرح نوروزی بیش از 200 هزار نفر از مسافران نوروزی به پست‌های جمعیت هلال احمر مراجعه کردند.

درویشی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح، 11 هزار نفر ازخدمات ایستگاه سلامت استفاده کردند افزود: در این مدت  13 هزار نفر فضای دوستدار کودک، 8 هزار نفر از خیمه‌های نماز استفاده کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: در اجرای طرح نوروزی 5 هزار نفر به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای پیوستند وتعداد  17 هزار بروشور  و 15 هزار نقشه  وسایر محصولات فرهنگی در بین مسافران توزیع شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605379
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.