آنان روز یکشنبه در تماس با خبرنگار ایرنا در شهرستان دیرافزودند: این پمپ بنزین باتوجه به قرار گرفتن در مسیر جاده اصلی کنگان به سمت بوشهر افزون بر نیاز شهروندان دوراهکی برای تامین سوخت خودروهای عبوری نیز نقش آفرین است.
یکی از اهالی شهر دوراهک گفت: تعطیلی این جایگاه سوخت موجب سرگردانی مردم و روستاهای اطراف و بوجود آمدن پدیده بازارسیاه بنزین در این شهر شده است.
علی دوراهکی افزود:تعطیلی محل فروش سوخت بنزین در جایگاه سوخت اختصاصی در شهر دوراهک علاوه بر ایجاد مشکلات برای مردم ، موجب سرگردانی رانندگان نیز شده است.
رییس شورای اسلامی شهر دوراهک ضمن تایید تعطیلی چهار سال جایگاه سوخت این شهر گفت: به رغم پیگیری های متعدد برای راه اندازی این جایگاه اما تاکنون از سوی مسئولان اقدامی انجام نشده است.
وی با اشاره به بعد مسافت شهر دوراهک تا مرکز شهرستان دیر افزود: اکنون صاحبان وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت ها برای تهیه سوخت خود باید 30کیلومتر راه تا شهر دیر مرکز شهرستان تردد کنند که در این مسیر خطر حوادث رانندگی وجود دارد.
با وجود چند بار تماس با مسئول شرکت فرآوردهای نفتی شهرستان دیر امکان دریافت دیدگاههای وی در این زمینه فراهم نشد.
فرماندار دیر نیز گفت: علت تعطیلی این جایگاه بدهی تعاون روستایی به شرکت پخش فراوره های نفتی و سهل انگاری پیمانکار در رفع نقص فنی این جایگاه است.
حمزه اعتماد افزود:شرکت ملی فرآوردهای نفتی در صورت پرداخت بدهی حاضر به همکاری در تامین سوخت و رفع مشکل فنی یادشده است.
وی یادآورشد:برای جلوگیری از استمرار مشکل یادشده شرکت پخش فراورده های نفتی آماده قسط بندی بدهی پیمانکار است.
شهر دوراهک با جمعیت هشت هزارنفر در 30 کیلومتری مرکز شهرستان دیر واقع است.
7207/ 6045**خبرنگار:عباس بحرانی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.