به گزارش ایرنا، ناصر کرمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در بندر گناوه افزود: سرکشی از آموزش و پرورش و مدارس شهری و روستایی استان باهدف رصد کردن مسایل آموزشی و پرورشی و بررسی مسایل و مشکلات همکاران و دانش آموزان از 2 سال پیش بصورت دائمی در برنامه کاری قرار گرفته است.
وی اظهارکرد: در اجرای این برنامه تلاش و همت خود را در برطرف کردن مسایل و مشکلات و ایجاد شرایط مطلوب برای مجموعه و دانش آموزان بکار خواهیم برد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر گفت: سرکشی از شهرستان گناوه به عنوان هفدمین برنامه کاری بوده که انجام شد و یک منطقه باقیمانده وجود دارد که تا پایان سال انجام می شود.
وی افزود: در برنامه سرکشی که یکروزه است ازنزدیک مدارس مختلف در شهر و روستاها در قالب 6 گروه از معاونت های مختلف بازدید و با تقدیر از زحمات همکاران با دانش آموزانی که در زمینه های مختلف علمی، آموزشی و پرورشی موفقیت هایی داشته باشند، دیدار می کنیم.
کرمی گفت: برپایی کلاس های کنکور و تقویتی و آموزش معلمان در برنامه کاری قرار دارد تا بتوانیم شاهد پیشرفت آموزش وپرورش استان در شاخص های مختلف باشیم.
مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر از همراهی مردم و مسئولان بویژه شوراهای اسلامی در اجرای فوق برنامه های آموزشی و تقویت بنیه علمی در تمام مدارس شهرستانها و مناطق تقدیر کرد.
18 هزاردانش آموز در شهرستان 92 هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر به تحصیل مشغول هستند.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانطر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.