به گزارش ایرنا، مدینه عسکری روز شنبه در بازدید کارآموزان رشته های پی ال سی و ایمنی و بهداشت این مرکز از نیروگاه سیکل ترکیبی مپنا گناوه افزود: بازدید صنایع و صنوف به منظور آشنایی و درک بهتر شرایط کار واقعی به کارآموز در برنامه های آموزشی سازمان فنی و حرفه ای کشور قرار دارد.
وی اضافه کرد: کسب تجربه و آشنایی با محیط کار واقعی، حفظ و ارتقای سلامت روحی و بهبود نگرش نسبت به کار، ارتقای توانمندی های حرفه ای، ایجاد انگیزه برای کار آموزان با مشاهده محیط کار واقعی و هماهنگ کردن آموزش های مهارتی و روزآمد کردن استاندارد های آموزشی با بازار کار از عمده اهداف این بازدیدهاست.
وی اظهارکرد: چنین برنامه هایی می تواند یکی از ابزارهای بسیار تاثیرگذار بر روند ارتقای هرچه بهتر کیفیت آموزشی، مهارت آموزی و در نتیجه دستیابی به اهداف کلان سازمانی و ملی باشد.
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گناوه گفت: بازدیدهای کارآموزی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از سابقه دیرینه برخوردار بوده و همواره در ارزیابی های دوره های آموزشی از عوامل مهم برای ورود به بازار کار مطرح شده است.
نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه با تکیه بر ساخت داخل و با هدف افزایش ظرفیت شبکه برق کشور، کمک به رشد صنایع منطقه در جهت محرومیت و اشتغالزایی احداث شده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.