به گزارش ایرنا، سردار سعید منتظر المهدی روز یکشنبه در همایش یک روزه رئیسان کلانتری و فرماندهان پاسگاههای انتظامی استان بوشهر افزود: نیروی انتظامی در کشور 600 دایره مددکاری و بیش از 40 مرکز مشاوره دارد.
وی در ارتباط با میزان پرونده های ارجاعی استان بوشهر به مراکز یاد شده بیان کرد: در استان بوشهر بیش از 80 درصد پرونده های ارجاعی به این مراکز و دوایر منجر به صلح و سازش شده است.
منتظر المهدی، در ارتباط با اولویت برنامه های پلیس برای مقابله با بدحجابی بیان کرد: مسئولیت حجاب بر عهده 26 دستگاه است که در این بین پلیس بعنوان آخرین مرجع محسوب می شود.
وی با تاکید بر اینکه حل آسیب های اجتماعی نیازمند راهکارهای اجتماعی است گفت: در موضوع حجاب همه دستگاههای باید پای کار بیایند تا امور به مرحله ورود پلیس برای اقدام های سلبی نرسد.
سخنگوی ناجا ادامه داد: امروز در هر کشوری وقتی یک هنجار از سوی عموم پذیرفته شود، همه آن را رعایت می کنند که امیدواریم، این مهم در جامعه ما نیز شکل واقعی خود را پیدا کند و شاهد هنجار شکنی نباشیم.
وی تاکید کرد: حجاب موهبتی الهی است که در کشور ما بیشتر مردم آن را رعایت می کنند ولی با این حال در صورت رعایت نکردن آن همه ما مسئولیت داریم که باید به آن عمل کنیم.
سخنگوی ناجا گفت: جنس امنیت عمومی بطور اساسی توافقی است و در این ارتباط هر آنچه قانون گذار برعهده ما گذاشته باید آن را اجرایی کنیم.
منظرالمهدی ادامه داد: همواره نظم و انتظام بخشی و برقراری، ایجاد، بسط و گسترش امنیت از اولویت های ناجاست که در این ارتباط نیروی انتظامی عزم جدی دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در برنامه ناجا توسعه پلیس کودک و پلیس قضایی مشحص شده که ساز و کارهای مورد نیاز آن نیز انجام شده است.
منتظر المهدی در ارتباط با عملکرد نیروهای پلیس در استان بوشهر گفت: این استان در بسیاری از شاخص ها رتبه برتر کشور را داراست که این در سایه تلاش و همت مضاعف ناجا در استان و همکاری قابل ستایش مردم با پلیس حاصل شده است.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.