غلامرضا مهرجو روز پنجشنبه در  نشست کمیته مشترک ستاد نظارت  مقابله با کرونا  با حضور خبرنگاران این شهرستان افزود: تا قبل از  بازگشایی بازار وضعیت شیوع کرونا روند نزولی داشت اما با اتفاقاتی که بتازگی در استان خوزستان افتاده مجدد نگران شدیم و بر این اساس بلحاظ حساسیت جلسه مشترکی با کمیته نظارت و شورای تامین برگزار شد.

وی یادآورشد: در این نشست ها  چند گزینه مطرح شد که از تعطیلی بازار منصرف و تمرکز را بر اجرای رعایت پروتکل های بهداشتی جهت مقابله با شیوع و قطع زنجیره کرونا  گذاشتیم که اجرا شود.

فرماندار گناوه گفت: مردم و بازاریان این شهرستان از بدو شیوع ویروس کرونا همراه و همگام با مسئولان ستاد کمیته مقابله با کرونا پای کار آمدند و در چندین جبهه ورود کردند که تعطیلی بازار بصورت خودجوش، تامین اقلام بهداشتی و تجهیزاتی کادر درمانی و جمع آوری کمک های معیشتی بخشی از آنان است.

وی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه شهرستان گناوه اظهارداشت:  انعکاس دغدغه های مردم توسط خبرنگاران  باید مورد توجه قرار گیرد به گونه ای که  هر مطلب و مشکلاتی که در کانال‌های خبری و فضای مجازی منتشر می شود تا حد توان  پیگیری و در رفع  آنان با کمک رسانه ها تلاش می کنیم.

فرماندار گناوه افزود: برگزاری نشست خبری در فواصل زمانی مختلف در برنامه کاری قرار دارد و از خبرنگاران انتظار داریم کمک کار خوبی برای ما در حوزه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی اقتصادی باشند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: در نشست های متعدد کمیته نظارت مقابله با کرونا مکرر از همت و همکاری  بازاریان این بندر که به مدت ۵۳ روز مغازه های خودرا تعطیل و ۱۵ روز بصورت نیمه وقت کار کردند تقدیر و تشکر شده است.

حسین امیری افزود: اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی و اصحاب رسانه شهرستان در کنار همراهی مردم و بازاریان نقش برجسته ای  در مقابله با کرونا از خودنشان دادند.

وی اظهارداشت: خیرین شهرستان قبل از تشکیل کمیته مشارکت مقابله با کرونا بصورت خودجوش وارد کارزار شدند و به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا شتافتند و قدردان آنان هستیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: هر تصمیم گیری که اتخاذ می شود  باید به شکلی باشد که همه مردم بصورت شفاف از آن باخبر شوند و و هیچوقت نخواستیم تصمیمی را پنهان کنیم و در زمینه مقابله با کرونا سعی کردیم تصمیمی اتخاذ شود که کمترین اشتباه در آن باشد تا اعتمادعمومی جلب شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع و تاکنون  ۳۱ بیمار و ۲ فوتی کرونایی داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.