به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی کمالی یکشنبه‌شب در دیدار با بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ یکی از مناطق راهبردی و مهم ایران اسلامی است.

وی افزود: این جزیره بعنوان نماد مقاومت ایران اسلامی شناخته می شود، این جزیره در تاریخ انقلاب اسلامی ایران افتخارات فراوانی را به نام خود به ثبت رسانده است.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: مشکلات جزیره و اهالی شریف خارگ با گفتمان بین مسئولین، همراهی و همدلی مسولان جزیره خارگ حل خواهد شد و کلید موفقیت و به سرانجام رساند مسائل گفتمان است.

ناصر ابراهیمی بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: در مدت زمان حضور خود در وزارت کشور آشنایی کامل با مکان های استقرار صنایع دست بالا الخصوص حوزه انرژی رو داریم و با این محیط بیگانه نیستیم.

وی افزود: استقامت و ایثارگری خارگ و خارگی زبان زد خاص و عام در ایران اسلامی و الخصوص استان بوشهر می باشد، جزیره خارگ دارای مردمانی محجوب و صبور می باشد، که همیشه ولایتمداری خود را باپای مردی به نظام و انقلاب اسلامی ایران ثابت کرده اند.  

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: شرایط جزیره خارگ در حوزه های مختلف الخصوص در حوزه ایادب و ذهاب، تامین ارزاق و کالای مورد نیاز اهالی شریف جزیره در شرایط بحرانی و عدم ترددهای دریایی با اشکالاتی مواجه هست که با همت جهادی و همدلی مسولان ارشد استان و جزیره خارگ با یک برنامه ریزی مدون از این مشکلات که اغلب خواسته های به حق اهالی شریف خارگ است عبور خواهیم کرد.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: در دوره تصدی اینجانب در بخشداری ویژه خارگ مبنای کار دیپلماسی کلامی با بزرگان، معتمدین و .... خارگ خواهد بود، به کار گروهی اعتقاد ویژه ای دارم و مطمئنا اثر گذاری کار گروهی فراتر از کار فردی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1427844
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.