احمددشتی روز دوشنبه در بازدید از شرکت‌های پتروامیدآسیا وآریا نفت شهاب در بخش امام حسن این شهرستان افزود: این شرکت ها برای بکارگیری نیرو فقط به سابقه وتجربه کاری بسنده نکنند زیرا که  همه افراد باید فعالیت و کار را از یک نقطه شروع کنند و نیروهای جوان دیلمی از پتانسیل خوبی برخوردارند.

وی اظهارداشت: نیروهای بومی نسبت به این تاسیسات تعهد واحساس شراکت دارند  و بکارگیری آنان مزایای مناسبی دربر دارد.

سرپرست فرمانداری دیلم گفت: جذب نیروی انسانی بر اساس ضوابط قانونی، خرید کالا و خدمات مورد نیاز شرکت‌های مستقر از تولیدکنندگان داخل استان و شهرستان و استفاده از ظرفیت‌های پیمانکاران بومی در پروژه های نفتی راهکاری برای  برون رفت از مشکلات و چالش‌های کارگری و رفع بیکاری  منطقه است.

وی بیان کرد: آمار بیکاری در این شهرستان مناسب نیست و مردم و بخصوص نیروهای جوان و تحصیلکرده از مجموعه فرمانداری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی  انتظار دفاع از این حق قانونی خود را دارند که در این میان به عنوان نماینده دولت و خادم از حق و حقوق آنها دفاع می‌کنیم.

دشتی گفت: پروژه احداث تلمبه خانه نفتی شماره یک از پروژه های مهم و ملی در این منطقه است که برای تسریع در روند اجرایی و اتمام آن در زمان معین ، تمامی مسئولین و مردم همکاری لازم  انجام خواهند داد تا  به زودی شاهد بهره برداری از این خط انتقال باشیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیلم گفت: میانگین اشتغال در تاسیسات نفت و گاز شهرستان بیش از ۵۰ درصد است.

رضا صبوری افزود: شرکت پترو امید آسیا  ۷۰ درصد و  آریا نفت شهاب ۶۰ درصد متشکل از نیروهای فنی و کارگری  نیروهای بومی بکار گرفته‌اند.

وی اظهارداشت: در تمامی شرکت‌های منطقه آمار استفاده از نیروهای بومی به نسبت تعداد شاغلین در این سال ها بهتر شده اما  متاسفانه جذب نیروهای بومی در دو شرکت گره و  سیاهمکان رضایت بخش نیست.

مخزن ذخیره سازی ۱۰ میلیون بشکه ای نفت خام پتروامید و تاسیسات تلمبه خانه شماره ۱ خط لوله ۴۲ اینچ انتقال نفت خام گوره – جاسک  در بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.