سید حسین حسینی روز چهارشنبه در این ارتباط افزود:برای گسترش دانش در واحدهای تولیدی و تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه اجرای طرح "تاپ" از دیگر اقدام‎های مهم بود که با اجرایی شدن آن ۳۷  واحد صنعتی، معدنی و تجاری نیاز خود را در سامانه این طرح تاپ به میزان  ۱۱۹ درصد از هدف تعیین شده، ثبت کردند.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تحقیق و توسعه برای ماندگاری واحدهای تولیدی در بازار عنوان کرد: این سازمان در سال گذشته پنج جواز و پروانه فنی مهندسی و ۲ گواهی وپروانه تحقیق و توسعه صادر کرد.

حسینی اضافه کرد: هم اکنون ۵۷ واحد مشاوره‌ای فنی و مهندسی و ۲۶ واحد دارای گواهی و پروانه تحقیق و توسعه زیر پوشش سازمان صنعت، معدن و تجارت مشغول به فعالیت هستند. 

وی ادامه داد: برای حمایت ازفعالیت‌های تحقیقاتی و دانش بنیان و پیگیری های مستمر صورت گرفته در سال ۹۸ افتتاح دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات و صنایع پیشرفته در این استان به منظور ارائه تسهیلات مالی به  صنایع پیشرفته و دانش بنیان با انعقاد تفاهم نامه هشت جانبه  متشکل از دانشگاه‌های استان، استانداری بوشهر، سازمان صنعت معدن و تجارت و صندوق حمایت از تحقیقات و صنایع پیشرفته از دیگر از اقدام‌های مهم این سازمان  است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.