حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز جمعه در پیام مجازی درخصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در ماه رمضان افزود: تجمع و تشکیل جلسه‌های دعا، مقابله قرآن و منبر وعظ و سخنرانی بصورت گروهی در مسجدها، حسینیه‌ها و تکایا در ماه رمضان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی اظهار کرد: مناجات فردی از سوی مداح، امام جماعت مسجد، حسینیه‌ها و پخش از طریق بلندگو به‌نحوی که مزاحمت عمومی ایجاد نکند، اجرا شود.

رئیس کارگروه رزمایش مواسات و کمک مومنانه گناوه ادامه داد: طرح ضیافت الهی در مسجدها، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه با مسابقه‌های غیرحضوری قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و همچنین مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز، روزه و مهدویت انجام شود.

وی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی و ارزاق عمومی به‌همراه پیوست‌های ‌فرهنگی با همکاری ائمه جماعات، هیات امنا و مذهبی، خیران و معتمدان محلی در ایام ماه مبارک رمضان در برنامه کاری قرار گیرد.

رکنی حسینی گفت: بیان فضائل دعاهای ماثوره در ماه مبارک رمضان، قرائت ادعیه و زیارت کوتاه، تلاوت و ختم قرآن کریم در منازل از سوی اعضای خانواده مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه گناوه بیان کرد: اعلام برنامه و آیتم‌های تغذیه ای در ماه مبارک رمضان با استفاده از نظرکارشناسان تغذیه وبهداشت و رسیدگی جدی به خانواده‌های آسیب دیده از جریان کرونا مدنظر باشد.

وی گفت: ضدعفونی و گندزدایی مساجد و حسینیه ها بطور مرتب و منظم و اجرای برنامه‌های معنوی با رعایت نکات بهداشتی مانند ماسک، دستکش و فاصله‌گذاری مناسب از ۱۵ اردیبهشت درصورت عادی شدن وضعیت ادامه یابد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.