احمد دشتی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان افزود: باید زمینه رشد نیروهای توانمند و بومی شهرستان دیلم فراهم شود.

وی  اجرای طرح کاداستر را یکی از کارهای مهم و اساسی زیرساخت توسعه کشور برای شفاف سازی مالکیت اراضی و جلوگیری از زمین‌خواری و فساد در معاملات دانست و گفت: مجموعه دولت در شهرستان دیلم آمادگی کامل برای اجرای این طرح دارد.

دشتی بیان کرد: دستگاه‌های اداری و اجرایی متولی برای تسریع در اجرای این طرح اثربخش همکاری لازم با اداره ثبت اسناد و املاک داشته باشند.

سرپرست فرمانداری دیلم بر تکریم واقعی ارباب رجوع تاکید کرد و اظهارداشت : رئیس و کارکنان ادارات شهرستان احترام، تکریم و شفاف سازی خدمات و اقدامات دستگاه مربوطه را در اولویت تمام کارهای خود قرار دهند.

وی  گفت: رئیس سابق اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان به عنوان یک نیروی بومی و مردمدار در دوره تصدی مسئولیت  تلاش و زحمات زیادی کشیدند و جای تقدیر دارد.

در این آیین که مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر حضور داشت، الله مراد رزمجو به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک دیلم معرفی و از خدمات و زحمات شکرالله  سعادتی رئیس سابق تقدیر شد.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.