به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در آئین تجلیل از دست اندرکاران کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر با قدردانی از عوامل اجرایی این رویداد مهم فرهنگی در استان بوشهر و تبریک سالروز تأسیس سپاه اظهار داشت: سپاه در روزهای آغازین انقلاب، دفاع مقدس، دوران سازندگی و امروز همواره نقش آفرین بوده و امروز هم شاهد جلوه‌ای از روحیه ایثار و از خودگذشتگی برگرفته از روحیه دوران دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: دفاع مقدس یک گنجینه بود و امروز گوشه‌ای از آثار آن را در جامعه اسلامی شاهد هستیم، امروز که جامعه ما با یک بیماری عالم گیر مواجه شده و کشورهای پیشرفته در تأمین نیازمندی‌های خود با مشکل مواجه هستند اما در ایران اسلامی با وجود روحیه‌ای ایثار و از خود گذشتگی که وجود دارد، مردم و گروه‌های جهادی و مسئولان در کنار هم قرار گرفتند و بسیاری از نیازمندی‌ها برای مقابله با این بیماری مرتفع شد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس، سرمایه بزرگ روحیه همدلی، جهاد و ایثار و از خودگذشتگی را به مردم ایران ارزانی داشته است و همواره باید قدردان شهدا باشیم.

گراوند با قدردانی از حضور فرمانده کل سپاه در کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر افزود: با لطف خدا، همت اقشار مختلف مردمی اعم از خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران و مجموعه مدیریتی استان، شاهد برگزاری باشکوه کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر بودیم.

وی با قدردانی از خانواده معظم شهدای استان که حضوری پرشور در کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر داشتند، گفت: سخنرانی رهبر معظم انقلاب هم در جمع اعضا کنگره و اظهارات ایشان در مورد بوشهر برای همیشه در اذهان مردم باقی می‌ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1414577
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.