حجت الاسلام سید علی حسینی روز یکشنبه به مناسبت چهارم شعبان میلاد حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز افزود: این روز به مقام معظم رهبری که بزرگ ترین جانباز انقلابی اسلامی است، تبریک می گویم  و جانبازان همواره در دوران دفاع مقدس پا به پای رزمندگان پیش رفتند و برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی جانشان در طبق اخلاص گذاشتند.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: ایثارگری جانبازان، امنیت، عزت و سربلندی برای جامعه به ارمغان آوردند و همواره این روز باید گرامی داشته شود.

امام جمعه دیر با اشاره به شیوع ویروس کرونا و قدردانی از ایثارگری پزشکان و پرستاران افزود: پزشکان، پرستاران و اقشار جامعه از جانبازان و ایثارگران درس گرفتند و برای تامین سلامت مردم فداکاری می کنند.

وی با اشاره به گسترش فرهنگ ایثارگری در جامعه بیان کرد: تداوم و گسترش انقلاب به نسل امروزی باید در قالب معرفی ارزش‌ها و فداکاری‌ها و تجلیل و زنده نگه داشتن این فرهنگ باشد.

حسینی افزود:خانواده جانبازان و بویژه همسران آنان که شبانه روز به آنان خدمت می‌کنند جایگاه ویژه‌ای نزد پرودگار متعال دارند و عزت، امنیت و سربلندی کشور مرهون خون شهدا، ایثارگری جانبازان و مقاومت خانواده‌های آنان است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.