دکتر عاطفه اسفندیاری روز پنجشنبه در این رابطه افزود: مردم خوب و خونگرم استان بوشهر با درخانه ماندن و پذیرش نکردن میهمان سربازان دفاع مقدس سلامت را یاری کنید تا به این وسیله  از شیوع بیماری کرونا پیشگیری شود.

وی خطاب به مردم استان بوشهر بیان کرد: ما کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و کادر بهداشت و درمان به خاطر سلامت شما در مراکز درمانی هستیم و امسال سفره هفت سین خود را در بیمارستان پهن می کنیم از شما می‌خواهیم  به خاطر سلامت خود و خانواده‌های خود و کارکنان ما در منزل بمانید.

اسفندیاری با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، گفت: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند وبه سفر نروند، دور همی و مهمانی نروند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه و نسبت به قطع زنجیره اقدام شود.

وی افزود: تجمع موجب شعله‌ور شدن کرونا است و اگر این بیماری گسترش پیدا کنند ممکن است قابل جبران نباشد.

براساس آمار رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمان حاضر شمار بیماران دارای ویروس کرونا د راستان بوشهر به ۴۶ نفر رسیده است که از این شمار تاکنون ۳۱ نفر با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و ۱۰ نفر دیگر در بیمارستان‌ها در حال سپری کردن دوره درمانی خود هستند.

همچنین تا کنون ۶۰ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

  
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.