به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا دانش فر صبح چهارشنبه در جلسه ویدئوکنفرانس با رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر اظهار داشت: جریان تعلیم و تربیت در استان بوشهر با شتاب بیشتر ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم تحت عنوان کمک‌هزینه روستا- مرکزی برای ایاب‌وذهاب دانش آموزان روستایی استان پرداخت شد.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: تاکنون بیش از ۲۲ میلیارد ریال به مدارس شبانه‌روزی سراسر استان به عنوان کمک‌هزینه پرداخت‌شده است.

دانش فر با اشاره به توصیه مؤکد خود به رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان، تصریح کرد: انضباط مالی و نظارت مستمر بر عملکردها خصوصاً هزینه کردهای مالی باید موردتوجه جدی قرار گیرد.

وی با ابراز تأسف از مرگ غم‌انگیز تعداد بی‌شماری از هم‌وطنانمان بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا، گفت: با وجود درگیر شدن کشور و استان با ویروس کرونا و به‌ناچار تعطیلی همه مدارس شهر و روستایی، اما جریان آموزش و تعلیم و تربیت از طریق شبکه تلویزیونی آموزش و پرورش بوشهر (شتاب) ادامه یافت.

دانش فر با تقدیر از فرهنگیان معلم و هنرآموز در راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در شهرهای مختلف استان، بیان داشت: دستاوردهای بهداشتی این فرهنگیان و هنرآموزان به عنوان برگ زرینی در تاریخ سراسر افتخار استان بوشهر به ثبت خواهد رسید.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تأکید بر اینکه از این دوره سخت نیز با همدلی سربلند عبور خواهیم کرد و دانش آموزان نباید از جریان یادگیری و درس و مشق خود غفلت نمایند خاطرنشان کرد: از خانواده‌ها و دانش آموزان می‌خواهیم که در خانه بمانند تا خطر ابتلای به ویروس نامیمون کرونا به‌طور کامل رفع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.