مهدی عزیززاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس چارت تشکیلی محسن گناوه‌ای، امید سامری و آریا بهرام‌نژاد به ترتیب به عنوان رئیس، معاون و سخنگوی ستاد معرفی شدند.

وی بیان کرد: کمیته پشتیبانی ستاد نیز با حضور محمد اصلانی، مهران مختاری و مهدی سعیدی تشکیل شده که کار کمک رسانی به کلیه گروه‌ها را عهده‌دار شدند.

عزیززاده ادامه داد: کمیته‌های عملیات ضدعفونی و عملیات میدانی نیز به ترتیب با مدیریت علی طبیب نژاد و ابوذر شیخ سقا تشکیل شده که کمیته نخست کار گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر و کمیته دوم‌ رسیدگی به وضعیت کنترل ورودی و
 خروجی شهر بوشهر را برعهده دارد.

وی اضافه کرد: کمیته آموزش نیز با مدیریت مبین کرباسی با هدف تولید محتواهای آموزشی، علمی و فرهنگی در خصوص رعایت موارد ایمنی  و کمیته خانه‌های مبله با مدیریت مهران مختاری جهت شناسایی و اطلاع جهت پلمب خانه‌های مبله شکل گرفته است.

عزیززاده اظهار داشت: کمیته اصناف نیز با مدیریت عباس عظیمی فر کار شناسایی و کمک به تعطیلی واحدهای سرپیچی کننده از مصوبه تعطیلی رابرعهده گرفته است.

وی یادآورشد: کمیته ساماندهی نیروی انسانی نیز جهت معرفی همشهریان علاقه‌مند با هر تخصص برای همکاری با کمیته‌های ۱۰ گانه با مدیریت محمد غمخوار تشکیل شده است.

وی افزود: کمیته‌های هماهنگی با استانداری، سپاه و نیروی انتظامی نیز به ترتیب با مدیریت مهرداد زائری، عبدالله نجفی و یاسر محمدی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.