عبدالکریم گراوند روز جمعه درنخستین ساعات آغاز کار رای‌گیری با حضور در شعبه سیار اداره بندر و دریانوردی استان بوشهرافزود:حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای دشمنان این نظام را نا امید می‌کند.

وی یادآورشد: آنچه امروز در این شرایط حساس مهم است مشارکت وحضور بالا و پررنگ مردم در عرصه انتخابات است که پیام استقلال و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان دارد.   

استاندار بوشهر بیان کرد: هرکسی براساس تحلیلی، برداشت و برنامه‌ای که از سوی کاندیداها ارائه شده نسبت به انتخاب اصلح اقدام می‌کند اما آنچه مهم است حضور پرشور در پای صندوق‌های رای با هدف پشتیبانی از نظام، انقلاب و ناامید کردن دشمنان است.

گراوند اضافه کرد: حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رای به طور قطع  به امنیت، توسعه و بالندی کشور کمک می‌کند.

وی ادامه داد: بین امنیت کشور و مشارکت مردم یک رابطه تنگاتنگ وجود دارد پس هرچه حضور بیشتر باشد این حضور بر آینده کشور تاثیرگذار خواهد بود.

 گراوند با اشاره به حضور ۳۷هزار و ۶۵۹ رای اولی در استان بوشهر گفت: رای اولی‌ها فرصت را از دست ندهند و شناسنامه خود را با مهر رای دادن به جمهوری اسلامی شناسنامه خود را مزین کنند چرا که این رای به نظام و انقلاب است.

وی بیان کرد: از مردم تقاضا می‌شود در ساعات‌های اولیه رای گیری در پای صندوق‌های رای با حساسیت حاضر و در این تکلیف سیاسی مشارکت داشته باشند.

استاندار بوشهرگفت: ساعات رای‌گیری براساس قانون جدید براساس تفسیر شورای نگهبان بعد از ساعت ۲۴ رای گیری نخواهیم داشت و همه شعب بسته می‌شوند برهمین اساس کسانی که علاقمند مشارکت و نقش آفرینی در این رویداد مهم هستند انتظار می‌رود در نخستین ساعات رای گیری در این رویداد مهم شرکت کنند.

وی تاکید کرد: مردمی که همیشه پای نظام، انقلاب و آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهیدان بودند امروز نیز با صلابت در این صحنه حساس حاضر نقش آفرین باشند.

وی ادامه داد: انتظار است امروز مردم در پایان روز رای گیری حماسه به یاد ماندنی دیگری را درتاریخ پرافتخار خود به ثبت برسانند.

گراوند یادآور شد: انتخابات یک تکلیف سیاسی است و بعنوان مسلمان و کسی که زیر چتر نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم باید در این عرصه حاضر شویم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.