رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور در این آیین گفت:  این فدراسیون تعداد زیادی از سبک‌های رزمی را در کشور تحت پوشش قرار داده و ارتباط خوب و منطقی بین سبک‌ها و  هیات‌های استان‌ها  وجود دارد.

یوسف بهتری  اظهارداشت: در تقسیم‌بندی منابع فدراسیون هم سبک‌ها و هم استان‌ها مورد توجه قرار دارد و استان بوشهر یکی از مراکز مهم اصلی ورزش‌های رزمی است که باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

وی افزود: باتوجه به سلایق متعدد و استادان بسیار توانمندی که در کشور وجود دارد می‌توان از این ظرفیت نهایت استفاده را برد و سبک‌ها را افزایش داد.

وی گفت: ورزشکاران رزمی کار جزو پاک‌ترین ورزشکاران درکشور هستند و ضمن اینکه هرموقع نظام نیاز به آنان داشته کمک و حمایت کرده‌اند، شاهد مدال‌آوری و مقاوم‌آوری آنان در سطوح بین‌المللی هستیم.

رئیس هیات ورزش‌های رزمی گناوه گفت: به پاس تلاش‌های قهرمانان، مربیان و ورزشکاران این رشته که همواره در میادین ملی و فراملی افتخارآفرینی کردند این برنامه برای هفتمین سال  برگزار شده تا ضمن یادآوری خاطرات پربار و ماندگارشان از زحمات این عزیزان تقدیری باشکوه و ورزشکاران بیشتری جذب این سبک شوند.

خالد خلیلی افزود: این شهرستان در ورزش های رزمی ورزشکاران مستعد و توانمند دارد و دارای  ۱۵۰ قهرمان کشوری و استانی و بین‌المللی است.

وی اظهار داشت:  از مسئولان و خیرین این شهرستان تقاضامندم از  این ورزشکاران حمایت کنند  تا شاهد جامعه پویاتر و بانشاط باشیم.

در این آیین برنامه‌های متنوعی شامل حرکات زیبای هیجانی رزمی توسط ورزشکاران رزمی کار و قهرمانان و موسیقی سنتی اجرا و در پایان از برترین‌های این رشته، داوران و مربیان و هیات آن تجلیل بعمل آمد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.