فاطمه کرمپور روز دوشنبه در نشست با شماری از دوست‌داران فرهنگ و هنر بوشهر افزود: این پروژه اکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در ابتدا مقرر بود از محل اعتبارات ملی تکمیل شود ولی در ادامه با هدف سرعت بخشی به پروژه منبع تامین اعتبار آن استانی شد.

وی بیان کرد: در این ارتباط با توجه به پیشرفت بسیار اندک و ۱۰ درصدی تالار شهر بوشهر بر حسب پیشرفت فیزیکی زیاد مجتمع فرهنگی هنری عسلویه ۲۰۰ میلیارد اعتبار اجرای تالار شهر بوشهر به پروژه عسلویه منتقل شد تا در مدت زمان کوتاه‏‎تری به بهره‎برداری برسد.

کرمپور ادامه داد: با توجه به اینکه با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار پروژه تالار شهر بوشهر پیشرفت قابل توجهی پیدا نمی‎کرد اولویت بر این شد تا با سوق دادن این اعتبار به عسلویه زمینه تکمیل این پروژه در آینده نزدیک فراهم شود.

وی در باره مجتمع فرهنگی عالیشهر اظهار داشت: مجوز تبدیل این مجتمع به سینما گرفته شد و با تکمیل تجهیزات لازم بزودی فیلم‌های روز سینما در این مجتمع به نمایش درخواهد آمد.

کرمپور یادآور شد: نمایش فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نیز از ۱۵ بهمن ماه جاری در سینما شهید آوینی بوشهر آغاز شد که ۱۳ فیلم از بخش اصلی جشنواره و پنج فیلم از جشن سیمرغ و پروانه‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

وی همچنین با اشاره به واگذاری میزبانی جشنواره داستان نویسی رضوی به بوشهر گفت: پس از برگزاری دوره‎های نخست تا دوم این جشنواره در سمنان از سال آینده بوشهر میزبان داستان نویسان سراسر کشور در جشنواره ملی داستان نویسی رضوی خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.