آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در دیدار با مدیران و مسوولان معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: در این رابطه یک سند چشم‌انداز باید تنظیم شود و طی آن درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های استان با تخت‌های مناسب و استانداردهای روز گسترش یابد.

وی اظهارکرد: در زمان حاضر حوزه درمان به‌عنوان یک حوزه استراتژیک و راهبردی در کشور مطرح است و با شرایط حساس کنونی، به یکی از پدیده‌های مهم در جامعه تبدیل شده است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: در شرایط کنونی که بیماری‌ها به‌عنوان یک پدیده عادی در جامعه تبدیل شده و بیماری‌های زیادی فراگیر شده، درمان در متن زندگی مردم قرار گرفته و به همین خاطر باید در رابطه با این حوزه مهم نهادهای پیشگیری بسیار فعال باشند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه در زمان حاضربخش زیادی از هزینه‌های خانوارها صرف درمان می‌شود تاکید کرد: باید بیماری‌های شایع در استان و کشور شناسایی و با ترسیم یک شبکه از نهادهای مرتبط، بر روی مقوله پیشگیری فرهنگ‌سازی شود.

وی گفت:بوشهر یک استان بین‌المللی است و زیرساخت‌های پزشکی در آن باید دارای بهترین و استانداردترین درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در حوزه بین‌المللی باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.